Travel is my dream

Tayland-Pattaya'dan Türkiye'ye (Asya Turum 2024)ün Dönüş Yolculuğum

Tayland-Pattaya'dan Türkiye'ye Yolculuğum:Asya turum 2024 'e 07 mayıs sabahı İzmir'den İstanbul uçağına binerek başladım.İstanbul havalimanından Moğolistan hava yolları ile Ulan Batur aktarmalı uçuşum ile Güney Kore'nin Seul şehrine vardım.Seul'de 4 gün geçirdikten sonra Tren ile Güney Kore'nin Busan şehrine geçtim.3 günlük Busan gezimden sonra Çin Havayolları ile Şanghay Havaalanı aktarmalı Singapur uçuşumdan sonra vardığım Singapur'u 3 gün gezdim.Singapur'dan Tayland Bangkok havaalanına Scoot havayolları ile uçtuktan sonra Bangkok havaalanından otobüs ile Pattaya'ya geçtim.Pattaya'da 4 gün kalıp hem gezdim hem dinlenip tatil yaptım.22 mayıs günü Bangkok havaalanından Etihad Havayolları ile Abu Dabi aktarmalı uçuşumla İstanbul'a geldim.İstanbul'dan uçakla İzmir'e evime vardığımda  23 mayıs öğlen olmuştu.Bu Asya Turum 2024'de Güney Kore,Singapur,Tayland ve Bu ülkelerde Seul,Busan,Singapur,Pattaya Şehirlerini gezerek,toplam 9 uçak,1 tren,2 şehirler arası otobüs ve şehir içi bir çok metro, otobüs ile yaptığım ulaşımlarda toplam 24.500 km yol gitmişim ve 195.650 Adım atmışım.Başka gezilerimde buluşmak üzere İzlediğiniz için teşekürler.İZLEMEK İÇİN RESMİ TIKLA

Tayland-Pattaya'dan Türkiye'ye (Asya Turum 2024)ün Dönüş Yolculuğum Tayland-Pattaya'dan Türkiye'ye (Asya Turum 2024)ün Dönüş Yolculuğum Reviewed by ARİF ÇELİK (ARKO35) on Ağustos 29, 2024 Rating: 5