Travel is my dream

KOS ADASI(YUNANİSTAN)

11-mayıs-2016-YUNANİSTAN-KOS ADASI:Bu gün italya gezimin son saatleri sabah uyanmamla birlikte başlamıştı.odanın camın dan dışarı baktığımda yağmur yağdığını gördüm.kahvaltı yapmak için aşağıya indim açık büfe den kahvaltımı alıp seylan pojet çayımıda hazıralyıp kahvaltımı yaptıktan sonra bavulumu alıp otelden çıkmak için otelin kapısına geldim,dışarda çok yağmur yağıyordu. şemsiyemi açıp hızlı adımlarla, milano merkez tren istasyonun yanında bulunan otobüs durağına giderek milano  bergamo havaalanına giden terravision otobüs şirketinden (5€)ya biletimi aldım.camdan dışarda yağan yağmur ve esen şiddetli rüzgar ile boğuşan  milanoya son bakışlarımla 1 saat gibi süren yolculuktan sonra milano bergamo havaalanına geldim.hemen RYANAIR hava yollarının yerini kısa aramadan sonra sıraya girip önceden check-in yapmış olduğum biletin(15€)  barkodunu verdim,kontrolden sonra bavulumu verip uçağımın kalacağı kapıya gitmek için kontrollerden geçtikten sonra küçük olan havaalanında uçağa bineceğim kapıya geldim 1 saate yakın beklemeden sonra saat:12:50 de uçağa girmak için merdivenlerden inip yağmur altında alandaki uçağa doğru hızlı adımlarla giderek bindim.oturduğum cam kenarı koltuğumdan uçaktaki yolcuları incelerken uçakta benden maşka türk yolcu yoktu.çoğu italyan olan aralarında yunanlıların olduğu uçağım saat 13:20 gibi kalktı kalkarken uçağın motorunun üzerine vuran yağmurun buharlaştığını gördüm. 10 dakika yükseldikten sonra uçak bulutların üzerine çıktı .yağmur gitti güneşli hava geldi.uçakta bulunan hosteslerin yiyecek-içecek servislerini görmüştüm bu uçak şirketinde ilk defa mp3'lü kulaklık ve en ilginci loto çekiliş kuponlarının satılmasıydı.ucuza uçak bileti sattıklarından aradaki farkı böyle satış yaparak kapattıklarını sanıyorum.3 saat gibi süren yolculuktan sonra saat 16:15 gibi kos hava alanına indik.burada  saatlerimizi 1saat ileri aldıktan sonra saat17:15 olmuştu.burası küçük bir havaalanıydı toplam 3 uçak vardı.uçaktan indik direk yürüyerek bavullarımızı alacağımız bölüme geldim.kısa beklemeden sonra bavulumu alıp hiç bir kontrol olmadan 5-10 adım sonra kendimi terminalin dışında buldum.burdan kos merkezine giden iki otobüs şirketi vardı ben birine bindim binişte otobüs şoföründen 3.20€ ya biletimi aldım yarım saat süren yolculuktan sonra kos otobüs garajına benzeyen yerde indikten sonra kalacağım Yorgos otele doğru google haritalardan bakarak 15 dakikalık yürüyüşten sonra vardım.resepsiyondaki yaşlı bir teyze ile konuşarak oğlunun dışarda olduğunu kendisinin yardımcı olacağını söyleyerek kısa muhabbet ten sonra izmirden olduğumu anlattım onun babasınında izmirde yaşadığından bahsederek ayak üstü konuşmadan sonra odamın anahtarını aldım,odama geldim. iki tek yataklı odamda yatağın birini seçip bavulumu açıp bir iki parça birşeyler çıkarttıktan sonra resepsiyona inip kos haritasını aldım dışarı çıktım,hava kararmadan kos adasını gezeyim dedim.otelden çıkıp 100 metre sonra sahile çıktım sahilde yürüyerek kalenin bulunduğu bölgeye geldim.Kalenin girişinde bulunan camii tabiki bakımsızlık ve kullanılmamaktan harap haldeydi.yanında bulunan hipokrat ağacı 570 yaşında ve koruma altına alınmış hala yeşil yaprakları ile zamana meydan okuyordu.kaleye giriş yolunun iki tarafında eski top bulunuyor.kalaye giris saatler09:00/17:00 olduğundan  kale kapalıydı.burdan tekrar sahile çıkıp limandan yürüyerek liman çıkışından geri döndüm gelirken limandaki maria star teknesinden 17 € ya sabah 09:30 da kalkacak bodrum biletimi aldım.nereden bineceğimi öğrendikten sonra hava kararmıştı otele dönerken buranın tavuk döneri tako ve kola (4€) ile karnımı doyurdum.otele gidip internet faslından sonra yattım..BODRUM GEZİM İÇİN BURDAN LÜTFEN

KOS ADASI(YUNANİSTAN) KOS ADASI(YUNANİSTAN) Reviewed by ARİF ÇELİK (ARKO35) on Ağustos 18, 2018 Rating: 5